#2102
Robot3
Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10
butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0
la 9
, ca în figură.
OJI 2017, Clasa a V-a
Problema | Robot3 | Operații I/O |
robot3.in /robot3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #23532141 | Utilizator | |
Fișier | robot3.cpp | Dimensiune | 4.03 KB |
Data încărcării | 22 Iulie 2020, 23:50 | Scor / rezultat | 100 puncte |
robot3.cpp: In function 'int main()': robot3.cpp:14:19: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int v, i = 0, j, contor = 0, poz_curent = 0, poz_anterior = 0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Robot3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.