#1979
rbtree
Gigel se joacă cu un graf orientat cu N
noduri. Inițial toate nodurile grafului sunt transparente, dar lui Gigel îi place schimbarea. Fire ambițioasă, el colorează unele noduri în roșu, altele în negru, iar pe celelalte în alb (probabil din cauza crizei de vopsea colorată din 2017).
Gigel recrutează o armată de furnici pe care o așează în nodul 1
, cu el în fruntea lor și se hotărăște să cucerească graful.În fiecare moment, Gigel poate trimite un număr de furnici din orice nod X
(în care se află deja furnici) în vecinii lui X
, cu condiția ca cel puțin o furnică să rămână în nodul X
. Excepție de la această regulă face nodul 1
, cel în care se află Gigel, unde nu este obligatoriu să rămână furnici.
Dacă într-un nod se află Gigel sau cel puțin o furnică, atunci acel nod se numește ocupat. Graful este cucerit atunci când Gigel a ocupat cel puțin un nod roșu și cel puțin un nod negru.
Sa se determine numărul minim de furnici pentru ca Gigel să cucerească graful.
Info Oltenia 2017, Clasele XI-XII, individual
Problema | rbtree | Operații I/O |
rbtree.in /rbtree.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.15 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #22924809 | Utilizator | |
Fișier | rbtree.cpp | Dimensiune | 2.04 KB |
Data încărcării | 13 Mai 2020, 00:25 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0.028 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0.028 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
29 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
30 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
31 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
32 | 0.052 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
33 | 0.028 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
34 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
35 | 0.056 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
36 | 0.052 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
37 | 0.048 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
38 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
39 | 0.028 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
40 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
41 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
42 | 0.028 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
43 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
44 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
45 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
46 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
47 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
48 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema rbtree face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.