#2343
bec
Într-o pădure sunt plantați N*M
copaci, pe N
rânduri şi M
coloane, fiecare copac aflându-se la egală distanţă de copacii vecini. Întrucât în pădure este cam intuneric, pădurarul (care supraveghează pădurea) montează K
becuri (câte un bec într-un copac). Aceste becuri au consum diferit de energie electrică. Fiecare bec luminează doar o parte dintre copaci. Un copac este luminat de un bec dacă, trasând o linie dreaptă de la el la bec, niciun alt copac sau bec nu se află pe acea linie.
Energia electrică fiind scumpă, pădurarul va trebui să renunţe la K-1
becuri şi să păstreze doar becul care luminează numărul maxim C
de copaci. Dacă mai multe becuri dintre cele K
luminează C
copaci, pădurarul îl va păstra pe cel mai util adică care are cel mai mic consum de energie electrică. Determinați numărul maxim X
de copaci ce pot fi luminați de unul dintre cele K
becuri precum și poziția (rândul R
şi coloana C
) becului cel mai util păstrat de pădurar.
Problema | bec | Operații I/O |
bec.in /bec.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #22724548 | Utilizator | |
Fișier | bec.cpp | Dimensiune | 1.36 KB |
Data încărcării | 02 Mai 2020, 17:20 | Scor / rezultat | 100 puncte |
bec.cpp: In function 'int becuri(int, int)': bec.cpp:20:8: warning: unused variable 'cate' [-Wunused-variable] int cate=0, lin, col, copaci=0, j; ^ bec.cpp:20:16: warning: unused variable 'lin' [-Wunused-variable] int cate=0, lin, col, copaci=0, j; ^ bec.cpp:20:21: warning: unused variable 'col' [-Wunused-variable] int cate=0, lin, col, copaci=0, j; ^ bec.cpp:20:36: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int cate=0, lin, col, copaci=0, j; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema bec face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.