Detalii evaluare #22183601

Rezumat problemă

Vasilică vizitează cetățile medievale. Fiind curios, el încearcă să descopere pasajele secrete și ascunzătorile. Din nefericire, s-a rătăcit și a ajuns într-o sală din care nu poate ieși decât trecând printr-un labirint. Există o hartă a labirintului, o matrice de n linii și m coloane, un element din această matrice reprezentând o cameră. Deplasarea în labirint se poate face numai prin camerele adiacente pe orizontală și verticală. Intrările în labirint sunt notate cu A, ieșirile cu C, iar camerele zidite (inaccesibile) cu Z. Ieșirea din labirint se poate face din una din camerele C, în fiecare astfel de cameră existând câte un elicopter încuiat. Toate elicopterele se deschid cu aceeași cheie, câte un exemplar al cheii aflându-se în camerele B. Trecerea în altă cameră va dura 1 unitate de timp. Pentru a ieși din labirint Vasilică intră pe una din intrările notate cu A, ia cheia dintr-o cameră B și iese din labirint printr-o cameră C. El va intra în camera A la timpul 1. Camerele de tip A pot fi situate oriunde pe hartă. În drumul de la o cameră de tip A către o cameră de tip B se poate trece printr-o cameră de tip C fără a se ieși din labirint. Ajutați-l pe Vasilică să iasă cât mai repede din labirint.

Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2020

Detalii

Problema labirint3 Operații I/O labirint.in/labirint.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 10 MB
Id soluție #22183601 Utilizator Dima Mihai (mihaialex14)
Fișier labirint3.cpp Dimensiune 2.66 KB
Data încărcării 28 Martie 2020, 16:01 Scor / rezultat 90 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

labirint3.cpp:109:9: warning: "/*" within comment [-Wcomment]
         /**for(j = 2; j <= p; j++)

 ^
labirint3.cpp: In function 'void Solve()':
labirint3.cpp:89:12: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable]
     int i, j, k;

            ^
labirint3.cpp:89:15: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable]
     int i, j, k;

               ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 10 10
1 0 secunde OK. 10 10
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde OK. 10 10
5 0 secunde OK. 10 10
6 0.008 secunde OK. 10 10
7 0.12 secunde OK. 10 10
8 0.024 secunde OK. 10 10
9 Depășit Limita de timp depășită 10 0
Punctaj total 90

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema labirint3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.