#1816
Unicorn
Este ziua unicornului Corn şi prietenii lui vor să-i pregătească o surpriză, un mare turn de clătite! Totul trebuie să fie perfect, și toată lumea știe că cel mai frumos turn are formă de corn (clătitele sunt așezate în ordine strict descrescătoare după rază). Ei pregătesc clătite de diferite mărimi și le așază una peste alta. Fiecare clătită are o anumită valoare nutritivă. După ce termină de gătit, aceștia vor să creeze un turn de clătite in formă de corn pentru prietenul lor Corn. Astfel, unicornii pot alege să mânance oricâte clătite vor, clătitele rămase păstrându-și ordinea inițială. Clătitele care rămân în farfurie (pastrând ordinea inițială) trebuie să aibă formă de corn (strict descrescător după rază). Deoarece Corn adoră clătitele, ei vor ca turnul Corn format din clătitele rămase după ce aceștia mănâncă să aibă cea mai mare valoare nutritivă (suma valorilor nutritive ale clătitelor rămase).
Concursul EMPOWERSOFT, 2016
Problema | Unicorn | Operații I/O |
unicorn.in /unicorn.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.4 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 16 MB
|
Id soluție | #21992450 | Utilizator | |
Fișier | unicorn.cpp | Dimensiune | 2.12 KB |
Data încărcării | 21 Martie 2020, 13:07 | Scor / rezultat | 30 puncte |
unicorn.cpp: In function 'int main()': unicorn.cpp:67:13: warning: unused variable 'radius' [-Wunused-variable] int radius, weight; ^ unicorn.cpp:67:21: warning: unused variable 'weight' [-Wunused-variable] int radius, weight; ^ unicorn.cpp:60:22: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%d",&n); ^ unicorn.cpp:68:52: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%d%d",&v[i].radius, &v[i].weight); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
7 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
8 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
9 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
10 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
11 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
12 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
13 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
14 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
15 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
16 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
17 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
18 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 30 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Unicorn face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.