#2102
Robot3
Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10
butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0
la 9
, ca în figură.
OJI 2017, Clasa a V-a
Problema | Robot3 | Operații I/O |
robot3.in /robot3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #21629219 | Utilizator | |
Fișier | robot3.cpp | Dimensiune | 1.19 KB |
Data încărcării | 06 Martie 2020, 19:58 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
robot3.cpp: In function 'void c3(char*)': robot3.cpp:57:8: error: expected primary-expression before '}' token } ^ robot3.cpp:57:8: error: expected ';' before '}' token robot3.cpp:44:9: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable] int k=0,i=0,j=0; ^ robot3.cpp: In function 'int main()': robot3.cpp:63:9: warning: unused variable 'n' [-Wunused-variable] int n,c,i=0; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Robot3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.