Detalii evaluare #1984605

Rezumat problemă

#610 Spion

Într-un loc îndepărtat amplasat strategic, se află mai mulţi soldați identificaţi prin numere naturale nenule unice. Ordinea și disciplina militară impun aşezarea soldaților în linie la apelul de dimineață. Fiecare soldat a primit la sosirea în unitate numărul său și numerele de identificare ale camarazilor care trebuie să fie în stânga și în dreapta sa la aliniere. Excepţie fac doi soldaţi santinele care primesc doar numărul propriu de identificare şi se vor aşeza pe prima, respectiv pe ultima poziţie din linie. Uneori, unii soldaţi sunt plecați în misiuni, iar apelul de dimineaţă în unitate se face astfel: fiecare dintre cei prezenţi strigă cele trei numere primite – numărul lui, numărul camaradului din stânga lui şi al camaradului din dreapta lui, chiar dacă aceștia lipsesc.

Ei nu ştiu însă că, după un zid, stă pitită spioana Bulbuka, trimisă în recunoaștere. Ea îi ascultă şi înregistrează toate tripletele de numere care sunt strigate. După cele trei numere strigate de fiecare soldat, Bulbuka, fiind foarte inteligentă, deduce corect câte grupuri de soldaţi care și-au strigat prezența sunt până în momentul respectiv. Ea consideră că un grup este format din toţi acei soldaţi care şi-au strigat propriul număr şi care sunt aşezaţi unul lângă celălalt (dacă un soldat a strigat numărul camaradului, acesta din urmă nu este inclus în grup decât dacă a strigat şi el propriul număr).

Aflați care sunt numerele de grupuri de soldați deduse de Bulbuka în fiecare moment.

Detalii

Problema Spion Operații I/O spion.in/spion.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #1984605 Utilizator Șlincu Șerban-Ștefan (serban)
Fișier spion.cpp Dimensiune 461 B
Data încărcării 02 Martie 2016, 23:10 Scor / rezultat 65 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde OK. 5 5
5 0.004 secunde OK. 5 5
6 0.012 secunde OK. 5 5
7 0.06 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0.076 secunde OK. 5 5
9 0.092 secunde OK. 5 5
10 0.124 secunde OK. 5 5
11 0.132 secunde OK. 5 5
12 0.12 secunde OK. 5 5
13 0.184 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0.264 secunde OK. 5 5
15 0.356 secunde OK. 5 5
16 0.428 secunde OK. 5 5
17 0.5 secunde Caught fatal signal 11 5 0
18 0.512 secunde Caught fatal signal 11 5 0
19 0.516 secunde Caught fatal signal 11 5 0
20 0.532 secunde Caught fatal signal 11 5 0
Punctaj total 65

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Spion face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.