#1517
Clatite
Arpsod adoră două lucruri: matematica și clătitele bunicii sale. Într-o zi, aceasta s-a apucat să prepare clătite. Arpsod mănâncă toate clătitele începând de la a N
-a clătită preparată, până la a M
-a clătită preparată (inclusiv N
și M
). Pentru că el vrea să mănânce clătite cu diferite umpluturi și-a făcut următoarea regulă:
“Dacă numărul de ordine al clătitei este prim atunci aceasta va fi cu ciocolată. Dacă numărul de ordine este pătrat perfect sau cub perfect aceasta va fi cu gem. Dacă suma divizorilor numărului este egală cu însuși numărul de ordine atunci aceasta va fi cu înghețată. (se iau în considerare toți divizorii în afară de numărul în sine, inclusiv 1
).
În cazul în care o clătită îndeplinește simultan mai multe condiții, se respectă prioritatea sortimentelor: ciocolată > gem > înghețată.
Dacă niciuna dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, pentru cele cu numărul de ordine par, clătita va fi cu zahar, iar pentru numărul de ordine impar, clătita va fi simplă.”
Cunoscându-se N
și M
, numere naturale, să se determine câte clătite a mâncat Arpsod în total și numărul de clătite din fiecare tip.
Concursul EMPOWERSOFT, 2015
Problema | Clatite | Operații I/O |
clatite.in /clatite.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #16312128 | Utilizator | |
Fișier | clatite.cpp | Dimensiune | 1.66 KB |
Data încărcării | 09 Iulie 2019, 18:35 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Clatite face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.