Detalii evaluare #16106604

Rezumat problemă

#2599 a16

Scrieți un program care cere de la tastatură un număr a (de o cifră) și care afișează valoarea expresiei \(a^{16}\). Aplicați de cât mai puține ori operatorul de înmulțire.

Detalii

Problema a16 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #16106604 Utilizator 1 2 (ianpobereznic)
Fișier a16.cpp Dimensiune 215 B
Data încărcării 03 Iunie 2019, 22:12 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

a16.cpp:9:2: error: stray '\302' in program
     cin>>a;

  ^
a16.cpp:9:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:9:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:9:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:11:2: error: stray '\302' in program
     a = a*a; 

  ^
a16.cpp:11:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:11:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:11:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:13:2: error: stray '\302' in program
     a = a*a; 

  ^
a16.cpp:13:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:13:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:13:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:15:2: error: stray '\302' in program
     a = a*a; 

  ^
a16.cpp:15:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:15:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:15:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:17:2: error: stray '\302' in program
     a = a*a; 

  ^
a16.cpp:17:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:17:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:17:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:19:2: error: stray '\302' in program
     cout<<a;

  ^
a16.cpp:19:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:19:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:19:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:21:2: error: stray '\302' in program
     return 0;

  ^
a16.cpp:21:2: error: stray '\240' in program
a16.cpp:21:2: error: stray '\302' in program
a16.cpp:21:2: error: stray '\240' in program

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema a16 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.