Nivelul concursului: Județean
Grupe
Clasa a V-a Clasa a VI-a Clasele VII-VIII Clasa a IX-a Clasa a X-a Clasele XI-XII#3383
cifmaxmin1
Petrică și Ionuț au inventat un joc cu numere și cifre pe care l-au numit Cifmaxmin. Ei au la dispoziție n
cartonașe cu numere formate din cel puțin două cifre și cel mult nouă cifre, dintre care Petrică alege numerele pare și Ionuț alege numerele impare scrise pe cartonașe. Toate numerele de pe cartonașe au cifrele diferite de 0
. Scrieți un program care determină și afișează patru numere, în această ordine: numărul obținut de Petrică, câte cartonașe a extras Petrică, numărul obținut de Ionuț și câte cartonașe a extras Ionuț.
Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2020
#3384
codjoc
În vacanța de iarnă Alex a primit un joc captivant și astfel a tot amânat lecturile de vacanță, fapt pentru care în prima săptămană din semestrul al II-lea a primit o notă mică la școală. Supărat, tatăl său i-a parolat jocul cu un cod de acces. Pentru că a început să recupereze din lecturi, tatăl îi dă un indiciu pentru obținerea codului de acces: îi arată un număr, dar după ce acesta a fost scris, cifrele încep să-i dispară în ordinea în care sunt scrise (adică de la stânga la dreapta), codul de acces fiind suma tuturor numerelor vizibile (obținute prin eliminarea pe rând a câte unei cifre). Vreți să îl ajutați pe Alex să găsească acest cod de acces pentru un număr n
primit? Scrieți un program care determină și afișează codul de acces al jocului.
Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2020