Indicați valoarea expresiei C/C++ de mai jos:
3+5.0/2+2
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În secvența de mai jos, toate variabilele sunt de tip întreg.
for(i=0;i<7;i++) { for(j=0;j<7;j++) if(...........) cout<<′′< ′′; | printf(′′< ′′); else cout<<′′> ′′; | printf(′′> ′′); cout<<endl; | printf(′′\n′′); }
Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie astfel încât, în urma executării secvenței obținute, să se afișeze pe ecran caracterele din figura de mai jos, în această ordine.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Tablourile unidimensionale A
și B
au elementele: A=(2,20,25,36,50)
, iar B=(4,5,8,45,60)
. Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului obținut în urma interclasării lui A
și B
în ordine descrescătoare.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Tablourile unidimensionale A
și B
au elementele: A=(2,22,25,32,48)
, iar B=(3,5,8,45,60)
. Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului obținut în urma interclasării lui A
și B
în ordine crescătoare.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabila x
este de tip întreg. Indicați valoarea maximă din intervalul [0,10
2
)
pe care o poate avea x
, astfel încât expresia C/C++ sqrt(x)==floor(sqrt(x))
să aibă valoarea 1
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Pentru a verifica dacă într-un tablou unidimensional există elementul cu valoarea x=0
, se aplică metoda căutării binare, iar succesiunea de elemente ale tabloului a căror valoare se compară cu valoarea lui x
pe parcursul aplicării metodei indicate este: 20, 2, 0
. Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În secvența de mai jos toate variabilele sunt de tip întreg și memorează numere naturale.
y=1; x=10; n=8; while(n>0) if(n%2==0) { x=x*x; n=.......; } else { y=y*x; n=n-1; }
Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie astfel încât, în urma executării secvenței obținute, variabila y
să memoreze valoarea 10
8
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabilele A
, B
și C
sunt de tip real și memorează coeficienții unei ecuații de gradul al II-lea Ax
2
+Bx+C=0
. Indicați expresia C/C++ care calculează valoarea discriminantului ecuației (B
2
-4·A·C
).
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabila x
este de tip întreg și poate memora un număr din intervalul [1000,2000]
. Indicați valoarea minimă pe care o poate avea expresia C/C++ de mai jos.
(x-999)%1000
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În secvența de mai jos toate variabilele sunt de tip întreg și memorează numere naturale.
y=1; x=2; while(n>0) if(..........) { y=y*x; n=n-1; } else { x=x*x; n=n/2; }
Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie astfel încât, în urma executării secvenței obținute, variabila y
să memoreze valoarea 2
n
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|