Exerciții

Căutare

Filtrare

?
exerciții corespund restricțiilor

Rezultate 30

Exercițiul #1054

Indicați valoarea expresiei C/C++ de mai jos:

3+5.0/2+2

Varianta 1

2

Varianta 2

5

Varianta 3

6

Varianta 4

7.5

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie Clasa a IX-a

Exercițiul #1059

În secvența de mai jos, toate variabilele sunt de tip întreg.

for(i=0;i<7;i++) 
{ for(j=0;j<7;j++)
     if(...........) cout<<′′< ′′; | printf(′′< ′′);     
     else cout<<′′> ′′; | printf(′′> ′′); 
  cout<<endl;  |  printf(′′\n′′); 
}

Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie astfel încât, în urma executării secvenței obținute, să se afișeze pe ecran caracterele din figura de mai jos, în această ordine.

Varianta 1

j<i && i+j<6

Varianta 2

j<i && i+j>6

Varianta 3

j>i && i+j>6

Varianta 4

j>i && i+j<6

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1060

Tablourile unidimensionale A și B au elementele: A=(2,20,25,36,50), iar B=(4,5,8,45,60). Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului obținut în urma interclasării lui A și B în ordine descrescătoare.

Varianta 1

(60,45,25,20,4)

Varianta 2

(60,45,8,5,4,50,36,25,20,2)

Varianta 3

(60,50,45,36,25,20,8,5,4,2)

Varianta 4

(60,50,45,36,25,8,20,5,4,2)

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1050

Tablourile unidimensionale A și B au elementele: A=(2,22,25,32,48), iar B=(3,5,8,45,60). Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului obținut în urma interclasării lui A și B în ordine crescătoare.

Varianta 1

(2,5,8,32,48)

Varianta 2

(2,3,5,8,22,25,32,45,48,60)

Varianta 3

(2,3,5,22,8,25,32,45,48,60)

Varianta 4

(2,22,25,32,48,3,5,8,45,60)

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea august-septembrie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1061

Variabila x este de tip întreg. Indicați valoarea maximă din intervalul [0,102) pe care o poate avea x, astfel încât expresia C/C++ sqrt(x)==floor(sqrt(x)) să aibă valoarea 1.

Varianta 1

1

Varianta 2

9

Varianta 3

81

Varianta 4

99

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1051

Pentru a verifica dacă într-un tablou unidimensional există elementul cu valoarea x=0, se aplică metoda căutării binare, iar succesiunea de elemente ale tabloului a căror valoare se compară cu valoarea lui x pe parcursul aplicării metodei indicate este: 20, 2, 0. Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului.

Varianta 1

(0,1,2,4,20,40,64)

Varianta 2

(0,2,4,8,16,20,32)

Varianta 3

(0,2,20,0,4,40,0,8,80)

Varianta 4

(0,2,4,20,30,32,40)

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea august-septembrie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1062

În secvența de mai jos toate variabilele sunt de tip întreg și memorează numere naturale.

y=1; x=10; n=8; 
while(n>0)
  if(n%2==0)
  { x=x*x;
    n=.......;  
  }
  else
  { y=y*x;
    n=n-1;
  }

Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie astfel încât, în urma executării secvenței obținute, variabila y să memoreze valoarea 108.

Varianta 1

n/2

Varianta 2

n/2-1

Varianta 3

n/2+1

Varianta 4

n+1

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1052

Variabilele A , B și C sunt de tip real și memorează coeficienții unei ecuații de gradul al II-lea Ax2+Bx+C=0. Indicați expresia C/C++ care calculează valoarea discriminantului ecuației (B2-4·A·C).

Varianta 1

pow(B,2)-4*A*C

Varianta 2

sqrt(B)-4*A*C

Varianta 3

pow(B*B-4*A*C,2)

Varianta 4

sqrt(B*B-4*A*C)

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea august-septembrie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1063

Variabila x este de tip întreg și poate memora un număr din intervalul [1000,2000]. Indicați valoarea minimă pe care o poate avea expresia C/C++ de mai jos.

(x-999)%1000

Varianta 1

0

Varianta 2

2

Varianta 3

999

Varianta 4

1000

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea specială Clasa a IX-a

Exercițiul #1053

În secvența de mai jos toate variabilele sunt de tip întreg și memorează numere naturale.

y=1; 
x=2;
while(n>0) 
  if(..........) { y=y*x; n=n-1; }
  else { x=x*x; n=n/2; }

Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie astfel încât, în urma executării secvenței obținute, variabila y să memoreze valoarea 2n.

Varianta 1

n%2==0

Varianta 2

n/2==0

Varianta 3

n%2==1

Varianta 4

n/2!=0

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea august-septembrie, Științele-naturii Clasa a IX-a